Všeobecné obchodní podmínky alt digital s.r.o. pro pozáruční servis (verze 240701)

Základní ustanovení

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky alt digital s.r.o. pro pozáruční servis (dále jen „Všeobecné obchodní podmínky“) upravují vztahy při poskytování služeb pozáručního servisu ze strany společnosti alt digital s.r.o., se sídlem Smolný vrch 410/3, 460 15 Liberec 15, IČO: 07190883, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 41732 (dále jen „Dodavatel“) právnickým osobám a fyzickým podnikajícím a nepodnikajícím osobám jako odběratelům (dále jen „Objednatel“). Tyto Všeobecné obchodní podmínky se na vztahy při poskytování služeb pozáručního servisu neuplatní, jsou-li tyto vztahy upraveny samostatnou smlouvou mezi Dodavatelem a Objednatelem. Dodavatel a Objednatel jsou v těchto Všeobecných obchodních podmínkách označováni společně jako „Smluvní strany“ nebo každý samostatně jako „Smluvní strana“.

1.2. Všeobecné obchodní podmínky se uplatní na práva, povinnosti a právní poměry mezi Dodavatelem a Objednatelem v souvislosti s uzavíráním a plněním jednorázové smlouvy o poskytování služeb pozáručního servisu (dále jen „Smlouva“) a jsou její nedílnou součástí.

1.3. Objednatel se zavazuje řídit se těmito Všeobecnými obchodními podmínkami od okamžiku uzavření Smlouvy, není-li dále stanoveno jinak. V případě, že je Objednatel právnickou osobou nebo fyzickou podnikající osobou, je povinen se Všeobecnými obchodními podmínkami řídit od okamžiku, kdy se s nimi seznámí, a to buď prostřednictvím webových stránek Dodavatele, případně v okamžiku, kdy jsou mu Všeobecné obchodní podmínky zaslány současně s Potvrzením přijetí nebo v rámci vzájemné komunikace s Dodavatelem, a to podle toho, co nastane dříve.

1.4. Předmětem Smluv je poskytnutí služby pozáručního servisu ze strany Dodavatele Objednateli (dále jen „Služba“), a dále závazek Objednatele zaplatit Dodavateli za řádně a včas poskytnutou Službu dohodnutou cenu.

1.5. Tyto Všeobecné obchodní podmínky obsahují:

Objednávka Služby a uzavření Smlouvy

2.1. Objednatel podává objednávku pozáručního servisu produktů, které jsou předmětem pozáručního servisu (dále jen „Produkt“); (dále jen „Objednávka“) v distribučním a servisním místě Dodavatele na adrese alt digital s.r.o., Smolný vrch 410/3, 460 15 Liberec 15 (dále jen „Distribuční a servisní místo“), případně zasílá Produkt na adresu Distribučního a servisního místa prostřednictvím poštovních či obdobných služeb. V takovém případě připojí Objednatel Objednávku k Produktu, případně ji zašle na kontaktní adresu Dodavatele nejpozději ke dni doručení Produktu Dodavateli. V Objednávce je Objednatel povinen uvést alespoň přesný rozsah požadované Služby (rozsah pozáručního servisu Produktu, jeho vady a další rozhodné skutečnosti pro poskytnutí Služby), svou adresu a další kontaktní údaje, zejm. pak e-mail a telefon. V návaznosti na obdržení Objednávky Dodavatel posoudí požadovaný rozsah Služeb uvedený v Objednávce.

2.2. Objednávka není návrhem na uzavření Smlouvy ve smyslu § 1731 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“).

2.3. Pokud Objednávka neobsahuje všechny požadované informace podle odst. 2.1 Všeobecných obchodních podmínek, je Dodavatel oprávněn si takové informace od Objednatele před přijetím Objednávky dodatečně vyžádat. Nesdělí-li Objednatel Dodavateli požadované údaje (bezprostředně při podání Objednávky v Distribučním a servisním místě, případně ve lhůtě 5 dnů od doručení výzvy Dodavatele k poskytnutí informací, je-li Objednávka zaslána prostřednictvím poštovních či obdobných služeb), je Dodavatel oprávněn Objednávku odmítnout.

2.4. Dodavatel je oprávněn zaslat Produkt zpět na adresu Objednatele, a to na náklady Objednatele, v případě, je-li Objednávka zaslána na adresu Distribučního a servisního místa prostřednictvím poštovních či obdobných služeb a:

2.5. Přijetí Objednávky Dodavatel písemně potvrdí (dále jen „Potvrzení přijetí“), a to buď vystavením listinného potvrzení v Distribučním a servisním místě, případně zasláním písemného potvrzení na e-mail Objednatele nebo jeho adresu uvedenou v Objednávce.

2.6. Potvrzení přijetí ze strany Dodavatele je návrhem na uzavření Smlouvy ve smyslu § 1731 a násl. Občanského zákoníku. V rámci Potvrzení přijetí Dodavatel uvede alespoň rozsah poskytované Služby, termín jejího poskytnutí, předpokládanou celkovou cenu Služby a identifikaci Produktu, kterého se poskytnutí Služby týká. Součástí Potvrzení přijetí jsou tyto Všeobecné obchodní podmínky.

2.7. V případě, že Dodavatel vyhodnotí, že Službu nelze poskytnout či to není vhodné (zejména v případě, kdy pozáruční servis Produktu není možný nebo by náklady na opravu přesáhly cenu nového Produktu), nebo že to není nutné (zejména v případě, kdy lze opravu Produktu provést v rámci řádného reklamačního řízení), informuje Dodavatel o této skutečnosti Objednatele. Součástí informace o tom, že Službu nelze poskytnout či to není vhodné, je výzva Dodavatele k převzetí Produktu v Distribučním a servisním místě. Dodavatel není v těchto případech povinen Potvrzení přijetí podat.

2.8. Záruční opravy Produktu zakoupeného Objednatelem přímo od Dodavatele se řídí podmínkami reklamačního řízení Dodavatele uvedenými v separátních všeobecných obchodních podmínkách.

2.9. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy Objednatel písemně akceptuje Potvrzení přijetí. Ústní nebo telefonická akceptace Potvrzení přijetí je přípustné pouze ve výjimečných případech po předchozí domluvě Smluvních stran. Akceptace Potvrzení přijetí, která obsahuje dodatky, výhrady, omezení nebo jiné změny se považuje za odmítnutí Potvrzení přijetí a tvoří nový návrh Objednatele na uzavření Smlouvy. Smlouva je v takovém případě uzavřena až okamžikem, kdy Dodavatel takové dodatky, výhrady, omezení nebo jiné změny akceptuje.

2.10. V případě, že Objednatel nezašle nebo nevyjádří akceptaci Potvrzení přijetí a zároveň k němu neučiní dodatky, výhrady, omezení nebo jiné změny ve smyslu odst. 2.9 Všeobecných obchodních podmínek, vyzve Dodavatel Objednatele k převzetí Produktu v Distribučním a servisním místě.

2.11. Nevyzvedne-li Objednatel Produkt bez zbytečného odkladu po výzvě ze strany Dodavatele ve smyslu odst. 2.7 nebo 2.10 Všeobecných obchodních podmínek, je Dodavatel oprávněn dle vlastního uvážení zaslat Objednateli Produkt zpět na adresu uvedenou v Objednávce, případně Produkt uschovat po dobu nezbytně nutnou. Objednatel je v tomto případě povinen uhradit Dodavateli účelně vynaložené náklady na dopravu nebo uskladnění Produktu.

Cena Služby

3.1. Dodavatel zasílá cenu Služby v Potvrzení přijetí. Objednatel bere na vědomí, že cena Služby uvedená v Potvrzení přijetí je cenou předpokládanou. Její výše se může změnit, skutečná cena Služby však nepřesáhne původní ceny uvedené v Potvrzení přijetí o více než 20 %.

3.2. Cena Služby uvedená v Potvrzení přijetí obsahuje cenu náhradních dílů, které budou použité při poskytnutí Služby, není-li v Potvrzení přijetí stanoveno jinak.

3.3. Cena Služby uvedená v Potvrzení přijetí neobsahuje cenu dopravy Produktu do Distribučního a servisního místa, případně dopravu zpět k Objednateli. Cena Služby nezahrnuje daň z přidané hodnoty (dále jen „DPH“).

3.4. V případě prodlení Objednatele s úhradou jakékoliv části ceny Služby je Objednatel povinen uhradit Dodavateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý kalendářní den prodlení. Uplatněním smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody v plné výši.

Platební podmínky

4.1. V případě, že je po poskytnutí Služby Produkt přebírán Objednatelem v Distribučním a servisním místě, je cena Služby hrazena Objednatelem při převzetí Produktu. Dodavatel vystaví Objednateli daňový doklad při převzetí Produktu.

4.2. V případě, že má být po poskytnutí Služby Produkt zaslán na místo určené Objednatelem, vystaví Dodavatel Objednateli pro forma fakturu a zašle ji Objednateli v elektronické podobě na e-mail Objednatele. Objednatel je povinen provést úhradu faktury bankovním převodem v době splatnosti uvedené na faktuře.

4.3. Dodavatel je oprávněn dle svého uvážení rovněž umožnit Objednateli platbu bankovním převodem v době splatnosti uvedené na faktuře po převzetí Produktu v Distribučním a servisním místě.

4.4. Při platbě ze zahraničí nebo v jiné měně než CZK bude použita úhrada poplatků OUR. Poplatky odesílající banky uhradí příkazce platby, poplatky převádějících bank a banky příjemce uhradí příjemce platby.

4.5. Úhradou faktury se rozumí den, kdy byla celá částka připsána na účet Dodavatele, nebo den hotovostní úhrady.

Podmínky pozáručního servisu

5.1. Dodavatel se zavazuje poskytnout Službu, jejíž bližší specifikace je uvedena v těchto Všeobecných obchodních podmínkách a v Potvrzení přijetí. Služba se vztahuje výhradně ke konkrétnímu Produktu, který je uveden v Potvrzení přijetí.

5.2. Termín poskytnutí Služby je uveden v Potvrzení přijetí.

5.3. Dodavatel má právo na jednostrannou změnu potvrzeného termínu poskytnutí Služby. O této skutečnosti Dodavatel bez zbytečného odkladu informuje Objednatele. Změna termínu poskytnutí Služby není považována za porušení Smlouvy.

5.4. Místem plnění je Distribuční a servisní místo, není-li v Potvrzení přijetí uvedeno jinak. Je-li nutné poskytnout Službu na jiném místě, je Objednatel povinen uhradit Dodavateli účelně vynaložené náklady na dopravu do místa poskytnutí Služby, případně účelně vynaložené náklady na demontáž a opětovnou montáž Produktu, případně jeho dopravu k Dodavateli a zpět.

5.5. Objednatel je povinen poskytnout při poskytování Služeb veškerou součinnost nezbytnou s ohledem na povahu Služby, kterou si Dodavatel od Objednatele vyžádá. Neposkytne-li Objednatel potřebnou součinnost, nedostává se Dodavatel do prodlení s poskytnutím Služby.

5.6. Pokud Dodavatel upozorní na nevhodnou povahu poskytované součinnosti ze strany Objednatele (například dokumentace, věcí a požadavků/pokynů přebíraných od Objednatele nebo předaných Objednatelem nebo na překážky bránící poskytnutí Služby dohodnutým způsobem) a navrhne Objednateli vhodný způsob řešení, je Objednatel povinen nejpozději do 5 dnů sdělit Dodavateli písemné stanovisko k návrhu řešení. Do doby sdělení souhlasného písemného stanoviska Objednatele k Dodavatelem navrženému vhodnému způsobu řešení není Dodavatel v prodlení s poskytnutím Služby a lhůty pro poskytnutí Služby se příslušným způsobem prodlužují o dobu, kdy byl Objednatel v prodlení s poskytnutím písemného stanoviska podle tohoto odstavce Všeobecných obchodních podmínek.

5.7. Služba musí splňovat veškeré požadavky stanovené příslušnými právními předpisy.

5.8. Nejpozději ke dni sjednanému jako datum poskytnutí Služby Dodavatel informuje Objednatele o tom, že byla Služba poskytnuta a vyzve Objednatele k převzetí Produktu v Distribučním a servisním místě. Informaci a výzvu zasílá Dodavatel Objednateli e-mailem.

5.9. Po dohodě Smluvních stran může Dodavatel zaslat Produkt poštou na místo určené Objednatelem, a to na náklady Objednatele.

5.10. Dodavatel není povinen vydat Produkt Objednateli v Distribučním a servisním místě nebo mu Produkt odeslat do okamžiku úhrady ceny Služby ze strany Objednatele (v hotovosti nebo bankovním převodem v souladu s článkem 4 Všeobecných obchodních podmínek) nedohodnou-li se Smluvní strany jinak.

5.11. Dodavatel poskytnutí Služby písemně potvrdí, je-li Produkt přebírán v Distribučním a servisním místě. Pokud je Produkt po poskytnutí Služby doručován Objednateli prostřednictvím poštovních či obdobných služeb, přiloží Dodavatel písemné potvrzení k doručovanému Produktu.

Práva z vadného plnění a reklamační podmínky

6.1. Dodavatel odpovídá za to, že Služba nemá faktické nebo právní vady a je poskytována ve shodě se Smlouvou a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Poskytovatel neposkytuje na plnění záruku za jakost, není-li v příslušném Potvrzení přijetí či samostatné smlouvě mezi Objednatelem a Dodavatelem stanoveno něco jiného.

6.2. Vady Služby uplatňuje Objednatel písemně v Distribučním a servisním místě.

6.3. Přijetí reklamace Dodavatel Objednateli písemně potvrdí.

6.4. Objednatel je povinen vady Služby reklamovat bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví. Vady, které jsou pro Objednatele zjevné při vystavení písemného záznamu podle odst. 5.11 Všeobecných obchodních podmínek, je Objednatel povinen vytknout při převzetí, případně bez zbytečného odkladu poté, co obdrží písemný záznam současně s Produktem doručeným prostřednictvím třetí strany. Objednatel je povinen vadu Služby popsat a uvést, jak se projevuje.

6.5. Práva Objednatele z vadného plnění a se řídí příslušným ustanovením OZ.

Odpovědnost za škodu

7.1. Dodavatel nenese odpovědnost za poškození či ztrátu dat, které jsou součástí Produktu, pokud byla Služba poskytnuta řádně a s odbornou péčí.

7.2. Dodavatel není povinen nahradit škodu, která vznikla v důsledku věcně nesprávného nebo jinak chybného zadání, které obdržel od Objednatele. V případě, že Objednatel poskytl Dodavateli chybné zadání a Dodavatel s ohledem na svou povinnost poskytnout Službu nebo jeho část s odbornou péčí mohl a měl chybnost takového zadání zjistit, smí se ustanovení předchozí věty dovolávat pouze v případě, že na chybné zadání Objednatele písemně upozornil a Objednatel trval na původním zadání. Obdobně se bude postupovat v případě, že si Dodavatel před poskytnutím Služby výslovně vyžádá souhlas Objednatele s poskytnutím Služby za podmínek požadovaných Objednatelem, upozorní Objednatele na rizika pro Objednatele nebo třetí strany z toho plynoucí a Objednatel k poskytnutí Služby za specifikovaných podmínek udělí svůj souhlas.

7.3. Smluvní strany se dohodly na omezení výše náhrady újmy vzniklé Objednateli. Dodavatel není odpovědný za ušlý zisk či jiné nepřímé a následné škody. Vznikne-li Objednateli nárok na náhradu újmy v souvislosti se Smlouvou nebo jejím porušením ze strany Dodavatele, dohodly se Smluvní strany na tom, že případná výše náhrad újmy a/nebo smluvních pokut, které budou hrazeny Dodavatelem Objednateli, v součtu nepřevýší:

podle toho, která z těchto částek bude nižší.

7.4. Limitace výše náhrady újmy podle odst. 7.3 se nevztahuje na újmu způsobenou úmyslně či hrubou nedbalostí, a dále na újmu způsobenou člověku na jeho přirozených právech; takovou újmu je Dodavatel povinen nahradit v plné výši. Vyjma případů dle předchozí věty se limitace náhrady újmy vztahuje na veškerou újmu a toto ustanovení má přednost před jakýmikoliv jinými ujednáními v těchto Všeobecných obchodních podmínkách.

Vyšší moc

8.1. Smluvní strany nejsou odpovědné za prodlení s poskytnutím plnění nebo škodu druhé Smluvní strany způsobené vyšší mocí. Za okolnosti vyšší moci jsou pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek považovány takové překážky, které nastanou nezávisle na vůli povinné Smluvní strany a brání jí ve splnění její povinnosti ze Smlouvy uzavřené na základě těchto Všeobecných obchodních podmínek, jestliže nelze rozumně předpokládat, že by povinná Smluvní strana takovou překážku nebo její následky odvrátila nebo překonala a dále že by v době vzniku smluvních závazků vznik či existenci těchto překážek předpokládala.

8.2. Smluvní strany se zavazují upozornit druhou Smluvní stranu bez zbytečného odkladu na vzniklé překážky vylučující povinnost k náhradě škody bránící řádnému plnění Smlouvy. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k odvrácení a překonání překážek způsobených vyšší mocí.

8.3. Odpovědnost nevylučuje překážka, která vznikla teprve v době, kdy povinná Smluvní strana byla v prodlení s plněním své povinnosti, či vznikla z jejích hospodářských poměrů.

8.4. Účinky vylučující odpovědnost jsou omezeny pouze na dobu, dokud trvá příslušná překážka, s níž jsou tyto účinky spojeny. Dobu trvání příslušné překážky je dotčená Smluvní strana povinna objektivně prokázat.

Ukončení Smlouvy

9.1. Není-li stanoveno jinak, Smlouva zaniká:

9.2. Za podstatné porušení Smlouvy se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek považuje situace, kdy je Objednatel v prodlení s úhradou kterékoliv části ceny Produktu po dobu delší než 30 dnů.

Ochrana osobních údajů

10.1. Dodavatel může zpracovávat osobní údaje fyzických osob vystupujících na straně Objednatele (zejména identifikační a kontaktní údaje a údaje o plnění Smlouvy, a to pro účely uzavření a plnění Smlouvy, ochranu právních nároků*, vnitřní administrativní potřeby, evidenci a statistiku* a plnění zákonných povinností. Proti zpracováním označeným * lze podat námitku. Subjekty údajů mají právo na přístup k osobním údajům, právo na opravu, právo na výmaz, právo na omezení zpracování, právo na přenositelnost údajů, právo vznést námitku, právo nebýt předmětem automatizovaného individuálního rozhodování, včetně profilování a právo obrátit se na dozorový úřad. Bližší informace jsou uvedené na webových stránkách společnosti alt digital s.r.o.

Spotřebitelská ustanovení

11.1. Tento článek 11 Všeobecných obchodních podmínek se uplatní výhradně v právním poměru mezi Dodavatelem a Objednatelem, který je spotřebitelem.

11.2. Ustanovení odst. 5.3 a 7.3 těchto Všeobecných obchodních podmínek se na právní poměr mezi Dodavatelem a Objednatelem, který je spotřebitelem, neuplatní.

11.3. Smlouva je uzavírána za fyzické přítomnosti Smluvních stran, případně distančním způsobem prostřednictvím e-mailové komunikace.

11.4. Je-li Smlouva uzavírána distančních způsobem, Objednateli nevznikají žádné zvýšené náklady na použití prostředků komunikace na dálku, prostřednictvím kterých s Dodavatelem jedná. Objednateli mohou vznikat náklady na komunikaci prostřednictvím internetu, a to ve výši dle ceníku příslušného poskytovatele telekomunikačních služeb.

11.5. Případná cena dopravy Produktu po poskytnutí Služby zpět Objednateli bude Objednateli sdělena v Potvrzení přijetí. Odlišně od odst. 3.1 a 3.3 těchto Všeobecných obchodních podmínek je cena uvedená v Potvrzení přijetí konečná a skutečná.

11.6. Odlišně od odst. 3.3 těchto Všeobecných obchodních podmínek cena uvedená v Potvrzení přijetí zahrnuje DPH.

11.7. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Dodavatel zašle Smlouvu včetně těchto Všeobecných obchodních podmínek v textové podobě na e-mail Objednatele bez zbytečného odkladu po uzavření Smlouvy. Dodavatel uchovává text Smlouvy a těchto Všeobecných obchodních podmínek v elektronické podobě.

11.8. Dodavatel není ve vztahu k Objednateli vázán žádným kodexem chování.

11.9. Objednatel uplatňuje vady Služeb dle čl. 6 Všeobecných obchodních podmínek v Distribučním a servisním místě a nad rámec odst. 6.2 těchto Všeobecných obchodních podmínek i v sídle Dodavatele nebo jakékoliv provozovně Dodavatele. Reklamaci Služby uplatněnou Objednatelem Dodavatel přezkoumá a vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. V případě uznání reklamace bude Objednateli poskytnuto náhradní plnění bez vad, pokud výslovně neuplatní jiný nárok vyplývající ze zákona.

11.10. Je-li Smlouva uzavírána distančním způsobem, je Objednatel oprávněn odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy. Objednatel výslovně souhlasí s tím, že Dodavatel začne s poskytováním Služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Objednatel bere na vědomí, že odstoupí-li ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, nahradí Dodavateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od Smlouvy. Byla-li Služba v plném rozsahu poskytnuta, právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy Objednateli nenáleží.

11.11. Objednatel je pro odstoupení od Smlouvy oprávněn využít vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy, který tvoří přílohu 1 těchto Všeobecných obchodních podmínek.

11.12. Dozorovými orgány, které vykonávají dohled nad naší činností a na které se může Objednatel obracet jako na subjekty mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v případě stížností, jsou v oblasti ochrany spotřebitele Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs; na úrovni EU pak Evropské spotřebitelské centrum České republiky, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://evropskyspotrebitel.cz/mimosoudni-reseni-sporu-adr/.

Závěrečná ustanovení

12.1. Dodavatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost týkající se jakýchkoliv údajů a dat Objednatele v Produktu, které Objednatel nebo třetí strana z pokynu Objednatele do Produktu uložili a má-li k nim Dodavatel přístup. Předchozí věta se neuplatní v případě, že jsou informace a data použité pro ochranu právních nároků Dodavatele nebo v případě, že předání takových informací a dat vyžadují po Dodavateli právní předpisy.

12.2. Každá ze Smluvních stran je povinna oznámit písemně druhé Smluvní straně změny všech skutečností, zejména identifikačních údajů a další změny, které by mohly ovlivnit řádné plnění Smlouvy.

12.3. Žádná ze Smluvních stran není oprávněna postoupit svá práva a povinnosti vyplývající ze Smlouvy třetí straně bez předchozího písemného souhlasu druhé Smluvní strany.

12.4. Veškeré změny Smlouvy mohou být mezi Smluvními stranami měněny pouze písemnými dodatky odsouhlasenými oběma Smluvními stranami.

12.5. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se řídí, vykládají a podléhají právu České republiky.

12.6. Veškeré spory mezi Smluvními stranami vznikající ze Smlouvy nebo v souvislosti s takovou Smlouvu budou rozhodovány s konečnou platností u obecného soudu Dodavatele.

12.7. Pokud je některé ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek nebo jejich část neúčinná nebo neplatná, zůstávají ostatní ustanovení Všeobecných obchodních podmínek v platnosti účinnosti a Smluvní strany se zavazují nahradit je ujednáními platnými a účinnými, která budou co nejvíce respektovat ujednání neplatná či neúčinná.

12.8. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 7. 2024.

Příloha č. 1
Formulář pro odstoupení od Smlouvy